Translate

Saturday, September 29, 2018

Teabags book and Slow stitching - Livre avec des sachets de thé et couture lente

Besides my journal, I finished another little teabags book, and I continued working on my slow stitching 'no goal' project, 2nd part « Following the Messages ».

En plus de mon journal, j'ai terminé un autre petit livre de sachets de thé, et j'ai continué à travailler dans mon projet de couture lente « sans but », la 2ème partie «En suivant les Messages».












 Following  the messages

 Following  the messages, detail

I have also been working on a long wool strip (74 cm by 2 cm; 28'' by 1'') indigo dyed and slow stitching with linen, and embroidery thread mixed in the needle. To be continued...

J'ai travaillé aussi sur une longue bande de laine cardée (74 cm par 2 cm) teintée avec Indigo et brodée avec couture lente, avec du fil de lin et des fils de broderie mélangés dans l'aiguille. À suivre...




Thank you for visiting and comments!
Merci de votre visite et commentaires!






No comments:

Post a Comment