Translate

Wednesday, October 17, 2018

Medicine Bags and Amulets Bags - Pochettes-médecine et d'amulettes


I like small bags, and I have many myself, so I started doing some with the idea of making medicine bags or amulet bags.
Made with wool and dyed fabrics, hand-spun wool, some purchased or recycled fabrics, charms and special decorations added.

J'aime les petits sacs, et j'en ai beaucoup moi-même, alors j'ai commencé à en faire certains avec l'idée de faire des pochettes-médecine ou sacs-amulette.

Faits avec de la laine et des tissus teints, laine filée à la main, certains tissus achetés ou recyclés et j'ai
ajouté des décorations spéciales pour chacune.

 


Tree's spirit

earth's spirit

peacock's spirit

bear's spirit

fire's spirit

water's spirit




Thank you for visiting and comments!
Merci de votre visite et commentaires!



No comments:

Post a Comment